در این مقاله سعی شده راهبند فادینی مدل بایت 980 به صورت کامل و از تمام زوایا بررسی گردد تا انتخاب محصول و امکان مقایسه ی آن با دیگر محصولات برای خریدار سهل گردد.

راهبند چیست؟

راهبند به تجهیزاتی گفته می شود که در اماکن مختلف مانند ورودی پارکینگ ها، ورودی مراکز تجاری و اداری، ورودی شرکتهای مختلف، ایستگاههای مترو و … برای مسدود کردن آن منطقه و کنترل تردد وسایل نقلیه به کار می‌رود. یک راهبند اتوماتیک معمولاً شامل بدنه ( کابین )، میله ( بوم )، موتور دستگاه، مرکز کنترل ( مدار فرمان ) و فنر تعادل می باشد. بوم راهبند به صورت افقی مسیر عبور وسایل نقلیه را مسدود می کند و به شما این امکان را می دهد که بر آن نظارت کنید. میله راهبند به کابین متصل می باشد و حرکت آن از طریق موتور و مدار فرمان کنترل می گردد. تمام راهبند ها قابلیت اتصال به سیستم های کنترل تردد ( اکسس کنترل ) مانند RFID، دوربین پلاک خوان، پوش باتن، حسگر اثر انگشت و کارت خوان را دارند که این امکان را برای شما به وجود می آورد که به ورود و خروج وسایل نقلیه نظارت داشته باشید.

تاریخچه فادینی

شرکت بزرگ Fadini کار خود را در سال 1974 میلادی آغاز کرد و در زمانی کوتاه، موفق به ثبت تعداد زیادی شعب شد. شایان ذکر است، امروزه کمپانی بزرگ فادینی، در بیش از 50 کشور دنیا دارای شعبه بوده و یکی از موفق ترین کمپانی های به نام، در حوزه تجهیزات کنترل تردد و حفاظت می باشد. ناگفته نماند که کمپانی فادینی با بیش از نیم قرن سابقه درخشان توانسته است انواع متفاوتی از سیستمهای درب اتوماتیک و انواع راهبند را به دست طراحی و ساخت برساند و به سراسر دنیا ارائه کند. یکی از دلایلی که موجب افزایش محبوبیت این برند ایتالیایی شده، سطح بالای کیفیت محصولات می باشد و کم استهلاک بودن آن می باشد. شعار این شرکت بزرگ، بی صدا بودن محصولات، بالا بودن کیفیت و همچنین ایمنی بالا تجهیزات می باشد. مواد استفاده شده در ساخت محصولات فادینی، دارای کیفیت بسیار بالا بوده و همچنین فرآیند تولید آن ها کاملا مدیریت و کنترل شده می باشد. تمامی محصولات فادینی از جمله راهبند فادینی مدل بایت 980 به دلیل هیدرولیک بودن و نوع ساخت دارای عمر طولانی می باشند. خوب است بدانید کلیه قطعات مکانیکی، الکترومکانیکی و الکترونیکی در طی مراحل متفاوت ماشین کاری، مونتاژ و در نتیجه آزمایش نهایی تحت کنترل شدید قرار می گیرند. تمامی محصولات این برند ایتالیایی، دارای علامت و نماد CE بوده و دقیقا با مقررات اروپا و همچنین پروتکل های نصب تطابق دارد.

انواع راهبند فادینی

راهبند اتوماتیک از نظر نوع عملکرد و شکل ظاهری به 2 دسته می شوند که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می ‌پردازیم:

راهبند میله ای یا بازویی

یکی از پرکاربرد ترین راهبند ها راهبند میله ای می باشد که نوع استفاده آن بیشتر از بقیه راهبند ها می باشد . راه بند اتوماتیک عمدتاً در ورودی پارکینگ‌ ها به کار گرفته می ‌شود و در حقیقت این راهبند، دارای یک میله یا بوم 3 الی 6 متری بوده که علاوه بر سبک بودن، متحرک نیز می ‌باشد و در صورت نیاز و فرمان توسط سیستم مدار فرمان به حرکت در می آید. به عنوان یکی از راهبند های پرچم دار بازویی از برند محبوب فادینی می‌‌توان به راهبند فادینی مدل بایت 980 اشاره داشت. این راهبند با توجه به ساختار ماهرانه و طراحی حرفه ای و همچنین به دلیل دارا بودن از ترددی نا محدود و ویژگی اضافه کردن بوم تاشونده، طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی دیگر از مواردی که به راهبند فادینی مدل بایت 980 برتری می دهد، مرکز کنترل Elpro 980 است که داخل یک باکس ضدآب قرار دارد.

fadini bayt 980 | راهبند بایت 980 فادینی

راهبند ستونی یا بولارد

راهبند استوانه ای یا همان راهبند ستونی نوع دیگری از راهبند فادینی می‌باشند. بولارد ها عمدتاً برای مراکز امنیتی و دارای حساسیت بیشتر از جمله مراکز و ارگان های دولتی، نظامی و همچنین ساختمان های امنیتی و سفارتخانه ها کاربرد دارند.
راه بند ستونی به لحاظ هزینه، دارای ارزش قیمتی بالاتری بوده و یکی از مهم ترین دلایل آن، طراحی و مقاومت بالای این نوع راهبند می ‌باشد. همچنین شایان ذکر است، نحوه قرار گرفتن و نصب بولارد در محل مناسب، در میزان مقاومت بولارد تاثیر به سزایی دارد.
جدید ترین و به روزترین راهبند ستونی ( بولارد ) کمپانی فادینی مدل TALOS می باشد که می توانید این راهبند ستونی را از مجموعه ی درب سازان ایمن فک به راحتی ثبت سفارش کنید.

قیمت راهبند اتوماتیک فادینی مدل بایت 980

هزینه راهبند Fadini مدل bayt 980 به عواملی همچون نوع پکیج همراه، تجهیزات استاندارد مطابق با لیست قیمت و همچنین سختی و محل نصب در تهران و خارج از شهر تهران بستگی دارد.

مشخصات فنی راهبند فادینی مدل bayt 980

دارای میله به طول 3 تا 8 متر
قابلیت استفاده برای مصارف مسکونی، شهری و صنعتی
دارای مکانیزم هیدرولیکی
دارای ساختار قدرتمند و تقویت شده از فولاد
استحکام بالا در برابر باد
دارای چراغ هشدار دهنده در هنگام باز و بسته شدن
دارای فتوسل برای عدم برخورد میله راهبند با خودرو
دارای اتصال بازوی چرخشی در مدل سفارشی جهت جلوگیری از شکستن بدنه در برخورد با خودرو
دارای خلاص شونده که در هنگام اضطراری و قطع برق به راحتی قابل استفاده می باشد
قابل اتصال به تمام سیستم های کنترل تردد

fadini bayt 980 | راهبند فادینی مدل بایت 980

گارانتی و ضمانت محصولات فادینی

تمامی محصولات فادینی ایتالیا توسط مجموعه درب سازان ایمن فک در سراسر کشور، 4 سال ضمانت و گارانتی می باشد. یکی از ویژه ترین خدماتی که شرکت درب سازان ایمن فک برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است، ارائه ضمانت و گارانتی کتبی بر روی محصولاتی ست که حتی از فروشگاهی غیر از نمایندگی رسمی فادینی خریداری شده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *